Системи управління підприємством

ERP-система в сучасному бізнесі - примха чи необхідність?

Продукт являє собою цілісну систему управління компанією, яка об'єднує ресурси підприємства за різними підрозділами. Тобто всі необхідні ресурси, підрозділи, функції та інший інструментарій, необхідний для ефективної роботи, знаходиться в одній комп'ютерній системі. Доступ до інформації отримують всі підрозділи на підприємстві, що істотно спрощує роботу і забезпечує обмін інформацією.

ERP – це оптимальне рішення для підприємств, незалежно від їх масштабів, наявності філій і їх віддаленості. Система дозволяє:


  • значно прискорити документообіг між відділами;
  • отримати швидкий доступ до інформації;
  • ефективно керувати роботою віддалених відділів, філій, співробітників.


Компанії обирають ERP, виходячи з основних переваг рішення і практичних міркувань.

Коли керівнику компанії потрібно отримати фінансові дані, він може вивчити безліч звітів, де показники будуть різними, але всі вони виявляться вірними. Адже кожен підрозділ веде свій облік і вносить певний внесок у загальну справу. І не завжди зрозуміло, наскільки ефективні витрати в тому чи іншому підрозділі, а за допомогою ERP це буде набагато простіше визначити. База даних єдина, тому маніпуляції з інформацією виконати практично неможливо.

ERP-система

Задачі, які вирішуються

Управління фінансами

  • Головна книга
  • Розрахунки з дебіторами
  • Розрахунки з кредиторами
  • Облік основних засобів
  • Облік витрат
  • Банк, Каса
  • Управління витратами
  • Графічне відображення поточного стану показників діяльності підприємства
  • Консолідація
  • Розподіл витрат
  • Одноразовий введення первинних даних в бухгалтерському, податковому та управлінському обліку

Управління виробництвом

  • Планування виробництва
  • Планування потреби в матеріалах
  • Контроль якості
  • Управління даними про продукцію
  • Управління конструкторськими змінами
  • Цехове управління
  • Створення замовлень на виробництво
  • Виробництво під замовлення
  • Збірка на замовлення
  • Особливості управління дискретним виробництвом
  • Управління процесним виробництвом
  • Автоматизація серійного виробництва
  • Автоматизація вибору і конфігурації складних виробів
  • Управління завантаженістю виробничих ліній
  • Контроль якості виробництва
  • Управління виробничими засобами
  • Мінімізація витрат на ремонт обладнання
  • Управління виробництвом по МRP ІІ

Складська логістика

  • Планування роботи складу і формування завдань для комірників
  • Робота персоналу з терміналами збору даних і оперативна синхронізація даних зі складських рухів з обліковою системою
  • Оперативне планування розміщення ТМЦ з урахуванням вимог FIFO-LIFO, а також умов зберігання ТМЦ
  • Ефективне управління замовленнями на надходження та витрачання ТМЦ
  • Управління комплектацією ТМЦ
  • Використання радіоміток і штрих коду для обліку ТМЦ
  • Оперативне планування розміщення ТМЦ в транспорті, згідно замовлень і маршруту руху
  • Оперативні, зручні і достовірні інструменти інвентаризації
  • Узгодження дій отримання запасів зацікавленими особами всередині підприємства
  • Автоматизація документообігу взаємопов'язаних відділів підприємства
  • Автоматизація формування звітності про діяльність складу
  • Автоматизація перенесення даних в фінансовий облік

Бюджетування

  • Реалізація завдань бюджетного управління
  • Підвищення ефективності бюджетного планування
  • Збільшення швидкості узгодження і затвердження бюджетів
  • Залучення співробітників, підрозділів в процес створення бюджетів
  • Ведення і контроль бюджетів на різних рівнях управління компанії
  • Прогнозування відхилень показників бюджету при зміні умов діяльності підприємства (аналіз «що, якщо»)
  • Централізація бюджетного процесу
  • Постійне співвіднесення результатів з планами (План-факт аналіз)
  • Діагностика системи бюджетного управління компанією
  • Розробка методології з управлінського обліку та бюджетування
  • Візуалізація показників ефективності бізнесу (деталізація і агрегація, використання діаграм і картографічних панелей)
  • Моніторинг ключових показників ефективності бізнесу

Взаємовідносини з клієнтами

  • Управління маркетингом
  • Управління продажами
  • Управління обслуговуванням клієнтів
  • Контроль проведення маркетингових кампаній
  • Оцінка віддачі від проведення маркетингової компанії
  • Підвищення лояльності клієнтів
  • Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами (форми запитів та інтерактив)
  • Швидке отримання звітності по роботі з клієнтами
  • Збільшення повторних і перехресних продажів
  • Розробка сценаріїв дій для співробітників сall-center
  • Контакти клієнтів залишаються в компанії, а не «йдуть» з кожним з продавців
  • Збереження всієї історичної інформації про клієнта
  • Скорочення трудовитрат на пошук інформації про клієнта
  • Підвищення продуктивності персоналу, що працює з клієнтами
  • Збереження всієї історичної інформації про клієнта
  • Наявність повної картини з комунікацій з клієнтами
  • Наскрізний пошук (як в Google) по всій базі CRM (листування, запити, Теми)
  • Управління лояльністю - бонусні схеми

Управління персоналом

  • Управління структурою підприємства
  • Управління персоналом
  • Облік робочого часу (табельний облік)
  • Розрахунок заробітної плати
  • Система звітності
  • Управління кар'єрою
  • Управління навчанням персоналу
  • Управління мотивацією персоналу
  • Самообслуговування працівників

Наши преимущества

Клиенты

Клієнти

Серед наших задоволених клієнтів Лакталіс Україна, ПАЙОК, Euromix, Банк СІЧ та ін.
Доступность

Відкритість

FTL Company Ltd. є регулярним учасником профільних виставок в Україні, країнах СНД і Євросоюзу.
Опыт

Професіоналізм

Системні інженери FTL регулярно проходять сертифікацію Microsoft, Hewlett Packard Enterprise та ін.

Ваш бізнес потребує автоматизації?

ІТ послуги FTL Company Ltd. прискорюють вашу цифрову трансформацію

Керовані і професійні IT послуги допоможуть вам в Digital-трансформації.
Зателефонувати
+380 44 538 13 00
or
Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Поставте нам запитання